ایزوگام ژئوتکستایل


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



ایزوگام یاغمور به علت کیفیت بالا و با تجربه چندین ساله موفق به کسب نشانه استاندارد بین المللی شده است. همچنین نمایندگی معتبر این شرکت در اردبیل دارای سابقه ۲۰ ساله میباشد که مجهز به مهندسی دقیق درباره بام/ زندگیتان را تضمین کنید. حاجی زاده ۰۹۱۴۴۵۳۸۱۸۹

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایزوگام یاغمور و آدرس izogamardabil1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 708
بازدید کل : 54386
تعداد مطالب : 465
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

:: کل مطالب : 465
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 40
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 40
:: بازدید ماه : 708
:: بازدید سال : 4043
:: بازدید کلی : 54386

RSS

Powered By
loxblog.Com

ایزوگام

ایزوگام ژئوتکستایل
سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 12:32 | بازدید : 373 | نوشته ‌شده به دست فرهاد حاجی زاده | ( نظرات )

 

ایزوگام

ژئوتکستایل

ژئوتکستایل ها پوشش های عموماً نفوذپذیری می باشند که از الیاف مصنوعی بدست آمده اند و این الیاف از مشتقات نفت خام نظیر پلی استر، پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته مي شوند. الیاف پلی‌استر دارای مقاومت بسیار عالی هستند و با اغلب خاکهای موجود در محیط سازگار می‌‌باشند.

شرکت با تکنولوژی مدرن روز و با پیشرفته ترین دستگاه های دنیا موفق به تولید ژئوتکستایل با ابعاد مختلف با دو نوع الیاف از جنس پلی پروپیلن و یا پلی استر و مقاوم در برابرUV شده است.
ژئوتکستایل

خواص اصلی و ویژه ژئوتکستایل

مقاومت بالا و قابلیت تغییر طول بسیار بالا که این دو ویژگی امکان جذب مقادیر بالای انرژی را به ژئوتکستایل میدهد.

مقاومت بسیار عالی در برابر صدمات حین کار و نصب و طول عمر بالا

مقاومت بسیار بالا در برابر ساییدگی

ایزوگام

شکل یکنواخت، بدین­ معنی که تمام سطح تولیدشده دارای کیفیت، بافت و ظاهر یکنواختی است یعنی تمامی خواص دینامیکی و هیدرولیکی ذکرشده در تمام سطح ثابت است.

در روند تولید این محصول از الیاف پلی استر و یا پلی­پروپیلن با طول کم استفاده می­شود. درنتیجه محصول تولید شده دارای کشش طولی و عرضی یکسان می­باشد، درصورتیکه غیر از این باشد (مانند محصولات مشابه که از الیاف طویل در راستای طولی استفاده می­شود) ژئوتکستایل در جهات مختلف رفتارهای متقارن و یکسانی نشان نمی­دهد.

ایزوگام

بعلت استفاده از الیاف با طول کوتاه (Max : 80 mm) و بافت ویژه و مکانیزه­ای که این محصول دارد به هیچ­وجه (چه در حالت عادی و چه در شرایط سخت نصب) رشته رشته نشده و از انسجام ژئوتکستایل نمی­کاهد.

ژئوتکستایل نسبت به اسیدها، الکالین­ها و قارچ­ها مقاومت داشته و پوسیدگی در آن نیز بی معناست.

ژئوتکستایل ضمن ایجاد یک لایه پوسته مقاوم میان لایه­ های ناپیوسته خاکی و قطعات سازه­ای ساختمانی موجب پخش یکنواخت نیروهای داخلی و تنشهای بین لایه­ ها و قطعات می­گردد.

استفاده از ژئوتکستایل در لایه­ های خاک موجب افزایش طول عمر مسیر، کاهش زمان اجرا، جلوگیری از مخلوط شدن دانه­ های خاک، قابلیت عبوردادن آب و در مجموع باعث افزایش مقاومت و راندمان سازه می­گردد.

 





:: برچسب‌ها: ایزوگام اردبیل , نصب اسان ایزوگام , ایزوگام اقساطی , ایزوگام با چک , ایزوگام با نصب رایگان , ایزوگام با قیمت مناسب , ایزوگام با تخفیف , ایزوگام با تضمین , ایزوگام اردبیل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست